Forældresamarbejde

Det gode forældresamarbejde bygger på tillid, respekt og dialog mellem dig og børnehavens personale

Trivsel, udvikling, læring og dannelse for det enkelte barn i Sønderholm. For at give optimale betingelser, er det vigtigt, at der er et åbent gensidigt og forpligtende samarbejde, hvor der forventningsafstemmes om hinandens perspektiver og behov. Derfor har du altid mulighed for at få en snak med os omkring barnet, med råd og vejledning. Hvor der er mulighed for at aflevere barnet almindeligt, for derefter at gå rundt om huset og få en snak i ro og mag.

Småt er godt, ingen spørgsmål er for små til os.

Trygheden i at det for dig skal være trygt at aflevere dit barn i børnehaven

I Børnehaven Sønderholm, betragter vi det gode forældresamarbejde, som en vigtig faktor for det enkelte barns trivsel, udvikling, læring og dannelse i sit børnehaveliv.

Vi anser alle forældres kendskab og erfaringer med det enkelte barn, som særligt og unikt, hvorfor alle forældre spiller en vigtig rolle i forhold til at støtte op om barnets trivsels- og udviklingsmuligheder i børnehaven, samt i sikringen af det gode børnefællesskab.

Forældresamarbejde bygger på tillid, respekt og dialog.