Glade børn lærer bedst

Et godt børnehaveliv, med hjertet på rette sted

Anerkendelse handler om, at alle ansatte i huset har hjertet på det rette sted, at vi voksne er nærværende, inkluderende, anerkendende, har en positiv omgangsform og tone i forhold til børnene, forældrene og ikke mindst personalet i mellem – at vi alle kan give tid til hinanden. Børnehaven skal være et rart sted at være for alle, som har deres gang i huset. Vi skal i fællesskab vedligeholde og holde fast i et miljø, hvor I bliver mødt med varme og respekt.

Et sundt barn er i stand til at tænke kreativt og være en del af fællesskabet

Et sundt barn er i stand til at tænke kreativt, glad for at bruge kroppen, er nysgerrig på at lære, hviler i sig selv, kan sætte sig ud over sig selv, et sundt barn er positivt og glad, kan vise følelser, bidrager til fællesskabet, er en del af fællesskabet.